Şimdi ilgili yönetmeliği okudum. Amirinizin takdir yetkisi yok burada. Talep halinde uygulamak zorunda. Yalnız şöyle bir durum var; 10. Madde 2. Fıkra b bendi ilgili bakanın talebi ile bazı memurların yarı zamanlı çalıştırılamayacağı Cumhurbaşkanı onayı ile kararlaştırılabiliyor. Sizin mesleğiniz acaba bu şekilde mi? Bu istisna dışında ben bir engel göremedim.