Herkese merhabalar , 33 aylık oğlum var 7 aydır kreşe gidiyor başlarda memnundum ama seneye başka yere mi göndersem diye düşünmeye başladım. Biraz daha verim alabileceğim fiziksel olarak daha fazla enerji atacağı bir kreş arayışındayım. Akademisyen anne anaokuluna gönderen annelerimiz var mıdır burada ? Eğitim içeriği sizce diğer okullara göre farklı mı memnun musunuz acaba , cevaplarsanız çok sevinirim 🌸