Aysealiyar 2 ay 20 günlük oğlum var kızlar ağzından sürekli salya akıyor dişmi çıkartıyor desem daha çok erken değil mi
Susamm Aysealiyar bizim de o civarlarda başlamıştı. Su an 7 bucuk aylığız. Ilk dişimiz daha yeni çıktı.
Ummuscetinkaya Aysealiyar erken değil, diş o kadar uzun bir süre ki bizim de 2 Aylık gibi başlamıştı 3 buçuk Aylık oldu git gide artıyor. Bir de tam ağzının kontrolünü sağlayamaz o yanaklarını sıktırıyorsanız ondan da salyası çok akar
Deletedmom388 Aysealiyar Çok normal her salya diş olmuyor canım.Kızım 6ay 8günlükken çıkardı ilk dişini o zamana kadar devam etti salya akması,ilk zamana göre daha azaldı ama yine var☺️
Besteninannesiii Biz dün 2 ay doktor kontrolüne gittik. Doktor bu aydan sonra salya akması , ağzından Köpük baloncuk çıkarması normal dedi. Bizimki de zaten yapıyor, önlük takıyorım sürekli ıslak önü