Kızlar ilk bebeğim ve biraz heyecanlıyım ek gıdaya hazırlıkta. İlk olarak evet tadım yapmamız gerekiyormuş merak ettiğim tadımlar günde tek öğün mü oluyor atıyorum öğlen verip bir daha akşam verebilir miyim. Bir de sabah hazırladığım püreyi mesela akşam verebilir miyim bir kısmını yedi bir kısmı kaldı diyelim. Bunu buzdolabında sakladığımda ısıtma gerekir mi ılıtmam gerekir mi. Ve bunun dışında önemli dediğiniz yerler neler değinirseniz sevinirim teşekkürler