gokos52 asla önermem bikere oğlumu götürdüm yüzümüze bakmadi. Ben söylemesem testleri de yapmayacakti resmen başından savdi. Yaşlı bir doktor ve huysuz insanlar gibi azarladı bizi. Eşimle kaldık öylece asla tavsiye etmem. Yada biz sinirli bir anına denk geldik bilemiyorum