
Eşimin sonucu bu 1 yıl olmadı ama olacak sonuç bu şekilde geldi hafif karım ağrıları vardı kronik gastrit ve bağırsakta polip vardı alımdı imcelendi sonuç buydu doktor 2 yıl sonra düzenli kontrol kolonoskopi yaparız demişti şimdi hafif arada karın ağrısı yaşıyor çok korkuyorum internetten falan araştırıyorum bu şekilde yalayan bilgi alan varsa yardımcı olur musunuz nolur sürekli ağlıyorum