Balbulutu Kızlar NCR Hastanesi’nde KBB doktoru tavsiyesi olan var mı? Sigortamız orayı karşılıyor, özellikle çocuk için memnun kaldığınız bir doktor varsa yazar mısınız? 🌸 Bossan, Hatem, Kemal bayındır ve yaşam hastanesi de olabilir kızlar…
anonimli Bacım ne yaptın doktor işini? Sana çocukluğumdan beri gittiğim yeri diyeyim oraya git. Annem felan da hep oraya giderdi hatta orda ameliyat olmuştu. Gaziantep çözüm hastanesi KBB… Değirmiçem mahallesinde. Zaten İnternetten bak bulursun. Halil yenişekerci doktor da.. Aşırı iyi Bi doktor, aşırı ilgili Bi hastane. Zaten sadece KBB üzerine Bi hastane başka bölüm yok😌
Balbulutu anonimli yaa canım çok teşekkür ederim haftaya kesinlikle yapılacak ameliyat oraya da gideriz tabi ki çok teşekkür ederim ☺️ ❤️ 🫂 nasılsın ne yapıyorsun
anonimli Balbulutu rica ederim balım, inşallah ameliyatı kolay geçer❤️ Masal kabız olmuş onunla uğraşıyorum valla 🤦🏻♀️
Pamukhanim_ anonimli canım doğada şu karışım işe yarıyor Kuru kayısı, hurma, yulaf haslayip püre yapıyorim puding gibi yediriyorum 1-2 saate çözüyo