enguzelcicek _arven_ ihtiyacı olan birini arıyordum 😊 elimde bir adet var çok şükür 5 aylık olduk bitti gibi kusmalar. 1 kutu var sadece 2 şase kullanıldı. İsteyene yollayacağım işini görsün birinin
_arven_ enguzelcicek bence elinizde yine bulunsun. Benim bebegim de 5 aylik olmak üzere. Azaldı diye seviniyordum ama 3-4 gündür yine atak yaptı. Hem kıvranıyor hem kusuyor. Dönem dönem rahatlayıp sonra tekrarlayabiliyor.