argus Merhaba bu cumartesi doğum yaptım. İlk doğumum. Bebişim 36 haftalık doğdu bi sorun olmadığı için eve çıkartıldım. Emziriyorum ama bebiş sürekli uyuyor emzirmek için bile çok zor uyanıyor normal mi sarılık olacak diye kokuyorum yarın doktor kontrolümüz var birde süt arttırmak için ne kullanıyorsunuz önerilerinize açığım şimdiden teşekkürlerr
umy39 Sarılıktan dolayı da uyuyor olabilir canım, bende zor uyandırıyordum , yeni doğumda süt az geliyor yetersiz olabiliyor ya sağın sütünüzü mama da verin sarılık olmasın
argus umy39 rengi pembe ama burnu sarımsı gibi sürekli emzirmeye çalışıyorum sütüm geliyor gibi ama miktarını tabiki anlayamıyorum şuan
umy39 argus sen emzir sonra arkasına mama ver bende sütüm geliyor diye mama vermedim çocuk aç kalmış az sarılık olmuş