ii95 sık sık emince süt çoğalır ama bebekler sadece açlıktan değil anneyle temas güven için de yapıyp olabilir, onun dışında her yemeğinize kimyon katın , süt arttırıcı damla belki kullanabilirsiniz, zaten yolun başındasınız pes etmeyin bunun daha 4. Ay atağı var meme reddi uyku reddi :) normal süreçler devam