İnsanların sürekli sen lohusasın mezarın açık al karısı basar bebekle yalnız kalma su ver şekerli su ver.. ya da bir büyüğüme bi derdim icin gittiğimde örnek sütüm fazla bu konuda ne yapabilirim sürekli sağıyorum ama başedemiyorum dediğimde sus sus kimseye deme bunu nazar değer demesi bebeğim cok sükür sakin bi bebek. Bebek nasıl dediklerinde sakin cok şükür dediğimde sus sus kimseye deme nazar değer demeleri. Kimse değilsiniz ki aile büyüğümsünüz. Çok üzülüyorum. Nazar kelimesinden artık cok rahatsız oluyorum lütfen kötü enerji getirecek seyler söylemeyin dediğimde bilmem kimin bebeği nazardan öldü diye cevap alıyorum. 14 günlük lohusaya denecek şeyler mi bunlar ya. Eşim nöbet usulü calısıyor ben bu bebekle evde yalnız kalıyorum neden sadece korku salıyorlar?