queenofrose sezeryan yarın kendini üşüttüğünden kaynaklı falan oluyor çok normal ben de aynılarını yaşadım ayaklarım üşüttüğü zaman karnım gerçekten ağrıyor bir de soğuk bir şeyler yiyip içtiğin zaman da etkileniyorsun uzun bir süre bu devam edermiş ve geçmeyenler de olurmuş benim sezaryen yarım hala uyuşuk mesela