Arkadaşlar 3 ay 25 günlüğüz. 2 hafta önce uykuya direnç başlamıştı sallarken ağlıyordu ama biraz ısrarcı olunca uyuyordu. Gündüz 1,5 saat arayla uyutmayı da başarıyordum. Ama bu son hafta ne oldu bilmiyorum sabah 7-8 arası uyanıyor ve ilk yarım saat içinde esnemeye başlıyor. Ne uyumak istiyor ne oyun ne kucak bazen meme bile istemiyor. Dışarı çıkarıyorum pusette durmuyor uyumuyor. Kanguruda uyurdu havalar sıcaklayınca o da darlamaya başladı ikimizi de. Sabahtan itibaren kriz yaşıyoruz hep huzursuz, uyumayı zaten asla istemiyor ninni duyunca yatağını görünce ben perdeyi çekince fln anlayıp çığlığı basıyor. Yine sadece memede uyutabiliyorum, onda da çoğunlukta yatağa koyunca uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım😔 Uykusuzluğa yorgunluğa tamamım ama eskisi gibi tatlı tatlı etkinlik yapıp emzirip uyuttuğum zamanları arıyorum birden mahvoldu bütün düzenimiz. Benzerini yaşayan bir önerisi olan var mıdır? 4. Ay atağı ise bu ne zaman biter çünkü dayanmakta zorlanıyorum 😔