anonimomss Dışarısı 24-25 derece cok nemli askılıyla veya kısa kolluyla çıkıyorum bebişe dışarda ne giydirilir pusette duruyor 4 aylık henüz kısa kollu biseyler almadım erken mi
gizememre anonimomss benim kızım 20 aylık şu an çıkarken ince uzun kol giydiriyorum sa ki kısa kol için biraz erken tek parça ince uzun kol bir şey giydirebilirsiniz
uykuseveruykusuzanne anonimomss bence içine ince bir atletle kısa kollu giydirebilirsiniz . Kısa kollu şortlu tulum. Baktınız sırtı terliyor atletsiz giydirin o zaman da
anonimomss gizememre çok saçma bi hava var suan sıcaklık çok yüksek değil ama insan duramıyor hazirana kadar falan beklerim muhtemelen ben de
Pamukhanim_ gizememre günlerdir düşünüyorum kısa kollu giydirmek üşür ama böylede kalın mı diyordum demekki doğru yapıyormuşum canım 😅🥰
gizememre anonimomss Malesef öyle canım sıcak diye kısa kollu giydireyim diyorum gölgede bir rüzgar esiyor ben bile hafif ürperiyorum çocuk kısa kolla duramaz diyorum ay valla bu geçiş havaları çok zor hasta etmeden atlatsaydık hayırlısıyla
minnakanneyim anonimomss ben gündüzleri kısa kollu tişört şort giydiriyorum uzun kollu giydirsem çok çabuk terliyor hareketli bir bebek bide doğduğundan beri sıcağı sevmiyor zaten
ilenalemin anonimomss kısa kol giydiriyorum ben de.ben uzun kolluyla duramıyorsam kızım da duramaz hep kendi açımdan da bakıyorum.çocuklar daha çok terliyorlar zaten o yüzden ince giydirin bol bol güneş alsın
deleted20517 anonimomss ben kısa kol giydirmeye başladım bile İstanbul’da yaşıyoruz,küçük bebeğim 7 aylık ona daha giydirmedim ince uzun kollu giydiriyorum ama bilemedim kısa kollu giydirsekte olur aslında
Hatiiceuucar anonimomss benim bebeğimde 4 aylık İstanbul’da yaşıyoruz kısa kollu giydiriyorum yanımda da her ihtimale karşı ince bir hırka bulunduruyorum
bulutlarinsesi anonimomss kısa kollu bence yanına ince battaniye alabilirsin yada ince penye bir hırka. Gölgede kullanmak için