3cocukluanne Ben doğum yaptım 37 gün oldu biraz stresli bir hayatım var sizce sac kiranmi bu resim nasıl yükleniyor bilmiyrm ama baya boşluk var
Babybeste 3cocukluanne muhtemelen öyledir canım ablamda da olmuştu kafasının 3-4 yerinde kendiliğinden çıktı sonra orada saç. Ama seni çok rahatsız edecek derecedeyse sarımsağı ezip masaj yapa yapa o bölgeye sürebilirsin. Çıkmasını hızlandırır