sevalbz mommy_35 elinizle sağıp kontrol edin benim bebeğimde öyleydi sonra baktım sütüm tazyikli diye böyle yapıyormuş
mommy_35 esraysrr16 umarım iyi gelir kolik daha zor Allah yardımcınız olsun bugünler de geçer elbet damla bizi birazcık rahatlattı ama gün içinde yine kıvranmalar ağlamalar var memede de aynı hareketleri yapmaya devam ediyor 🥹🫠
sevalbz mommy_35 yine emzirmeye devam ettim ama geri yaslanarak emzirdim makas şeklinde tuttum biraz akışı yavaşlatsın diye bide aşırı tazyikliyse biraz önden sağıyordum duruma göre