Önümüzdeki ay tatil planımız var ve arabamızla değil otobüsle gideceğiz eşim uzun yol araba kullanmak sevmiyor ve ilk defa bebişle gideceğiz yol 10 saat sürüyor ve ne yapacağız bilmiyorum oğluö genelde arabada bebek arabasında uyuyor ama uzun yolda ne olur bilmiyorum koltuğu şoförün arkasından alacağız izleyerek gider diye gündüz gitmeyi planlıyoruz çünkü gece ağlarsa belki rahatsız eder diğer insanları diye neler yapabiliriz biz tavsiyesi olan var mı oğlum mama alıyor ek gıdasıda var eline aslında bişeyler veririm ağlamaz bi kaç oyuncakta alırım ama başka ne yapabiliriz tavsiyesi olan varsa yazabilir mi