Güya ilk 3 ay gaz olur, sonra rahat eder diyordu herkes. Neredeyse 7.5 aylık olacak, yavrum hâlâ gaz sancısı çekiyor. Özellikle bu aralar gece uykularında gözünden uyku aka aka gazdan kıvranıyor. Masajdı pıtpıttı derken çocuğu yoğuruyoruz anca çıkıyor. Gaz damlasını bırakmıştım ama doktora danışıp tekrar başlıcam sanırım bu gidişle