Esrayd 5 yaşında ki kızım bugün sabah sıçrayarak uyandı. Uykuya dalarken yada sabah sırayla el prmaklarını ayaklarını çok oynatıyor sanki seğiriyor gibi. Google bakınca nöbet falan okudum. Gün içinde gayet normal çok şükür. Nöbet böyle mi olur????