Oğlumda konuşma geriliği var ve karmaşık komutları yerine getirmiyor sosyalleşmesi bazen iyi bazen değil, pskiyatri atipik otizm dedi ve eğitime başlamamız gerekli dedi rapor yazacam dedi karar vermemizi istedi, cocugumu muayene etmesi 3 dakika sürdü bu arada teşhis için yeterli bir süremi, atipik otizm iyleşen türden otizm mi? Bilgisi tecrübesi olan varsa yazarsa sevinirim
Sosyal gülümseme
Oyun başlatma
Renkleri bilme
Al ver git otur yapma dur gibi komutları yapıyo
Konuşması yok kelimesi 10
Babası gelince kapıya koşar
Hadi gidiyoruz dedigimizde oturur ayakkabını giydirmemiz için, kardeşiyle oyun başlatır şakalaşır
Dışarı ya karşı mesafeli