dorukdemir3 4. ay atağını 6 hafta yaşamış birisi olarak . 5 aya 4 gün falan kala bir rahatladık . 5. aya girdik aman Allahım dedim , şuan 7 buçuk aylığız. Hız kesmeden devam ediyor, beklentiye girmeyi bıraktım canım . Sende bırak … Malesef benim bebeğim sürekli mızmız sürekli ağlıyor. Her gece bağırarak uyanıyor , mamasını içmiyor . Ben, yoruldum . Hiç bitmeyecek gibi geliyor. İnşallah yürüyünce biraz rahatlarız . Yoksa , ondan öncesi zor gibi gözüküyor . 40 çıksın rahatlarsın , 3 ay olsun rahatlarsın , 6 ay da rahatlarsın … Artık bunları yemiyorum … Rahatlama şuan yok , olmayacak da … Kendimizi buna alıştıralım . Hergün , bugün nasıl geçecek diyorum inanki . Hiç mutlu olduğumuz gün yok , bebeğim mutsuz ve huysuz . Bende de enerji yok