14 ay 10 günlük;
İngilizce olarak güle güle, para, güzel ve teşekkürler, demeyi biliyor. Günaydını İngilizce olarak anlıyor söyleyemiyor.
Türkçe baya söylüyor ya aklımdakiler anne baba dede teyze bazen isimleriyle sesleniyor insanlara dayısına felan, hala, elma, muz, çocuk, bebek, var, çileğe çi diyor😂su bu tarz şeyler söylüyor daha var ama hatırladığım bu.
Hayvanların yaklaşık 10 tanesini felan biliyor ( arı, maymun, kedi, köpek, koyun,aslan,kuş,dinazor,kurbağa, balık) kitaptan soruyorum gösteriyor.
Oyuncak sevmiyor genelde kitapla uğraşmayın seviyor.
Yürüyor, koşuyor ama ne zaman emekledi ne zaman yürüdü hatırlamıyorum ya 😂
Vücudunu hep biliyor burun ve gözü söylüyor diğerlerini gösteriyor.
Bez getir dediğimizde gidip çekmeceden bezini getiriyor. Bütün komutları anlıyor aslında bir de aşırı taklit ayı sanırım herşeyi bizle aynı yapmaya çalışıyor 😂
Gaz çıkarınca pı diyor, kaka yapınca bo 😂
Bi de bu ay yüklenen en çok kelimemiz buuuu 😂delirtiyor bizi 😂
Hatırladığım bu kadar. Uykusuda çok şükür sabitlendi gündüz tek uyku gece 21.30’da uyutuyoruz.
Dip no: memeyi kesmek istediğim zaman memeye daha çok düşkün oldu napıcam bilmiyorum