Arkadaşlar merhaba oğlum 18 aylık. Normalde odasında park beşiğinde yatıyordu yani çok yer yadırgayan bir bebek değil açıkcası. Ama bu aralar aşırı huysuz. Ağlaması asla kesilmiyor ufacık bişeye ağlıyor. Normalde akşam 10 gibi yatıp sabah 10da kalkardı ve öğlen 2-3.5 arası öğlen uykusuna yatardı. Ama şuan akşam 11 buçuk gibi zor uyutuyorum ve gece 4 gibi kalkıyor sabah 6ya kadar sürekli ağlıyor neden ağladığını asla anlamıyorum. Yanımda yatırdım birkaç gün acaba odada korkuyormu diye ama yanımda yattığındada aynı şekilde 4 gibi uyanıp 6da uyuyor geri. Zorla 10 gibi tekrar uyanıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl atlattınız bu süreci