Ecebaby 21 aylık oğlum her gün daha da zorlaşıyor. İnatçılığı, huysuzluğu, öfke nöbetleri, mızmızlığı artıyor, bir de kendine zararlı davranışları çok fazla bu beni daha da strese sokuyor. Örneğin yemek yaparken, kaynar bir şeyle uğraşsam bacağıma yapışıyor(bunu gerçekten bilerek yapıyor), masa sandalyeden atlamaya çalışıyor, panikten kızıyorum. Şu aralar uyumuyor da sürekli 12 ye kadar ayaktayız, gündüzde sürekli aktifiz bu nedenle de ben tükendim. Bugün bir saatte hazırladığım zeytinyağlıları sofradan fırlatıp attı, hem bağırdım hem de ağladım. Ben de istemiyorum sesimi yükselteyim ama bazen bir anlık olabiliyor, anlamıyorlar evet ama insanlık hali bizimkisi de, işe gidince dinlenip, sakinleşebiliyorum sadece. Bugünlerin de geçeceğine inanmak istiyorum, gerçekten çok zor bir süreçmiş. Allah hepimizin akıl sağlığını korusun, çabucak sakin günlere geçelim 🙏🏻