prensesveannesi1 eğer ateşi ilaçlara rağmen düşmüyor , beslenmesini çok engelliyor , halsizliği artıyorsa tekrar götürmekte fayda var . Üç günden fazla süren ateş, düşmeyen ateş durumları da beklenmeden götürmeniz gereken durumlar . Hırıltısı solunum sıkıntısı var mı? Sadece ateşi mi var ?
Emiyorsa sık sık emzirin . İlaç verdikten sonra bir saat içinde yavaş yavaş düşmesi gerekiyor.4 saat sonra dönüşümlü diğer doza geçebilirsiniz.
Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin