Arkadaşlar merhaba, 3 yaşında bir oğlum var 33 aylıkken tuvalet eğitimine başladık çok da güzel gitti tuvaleti geldiğinde söylüyordu ama bir ayı geçti tuvaleti çok gelene kadar gitmek istemiyor azıcık ucundan kaçtıgı zaman tuvaletim geldi diye tuvalete anca o zaman gidiyor. Sakin kalmaya çalışıyorum güzelce yapmaması gerektiğini üstünü ıslatmadanda tuvalete gelebileceğini anlatıyorum ama yine aynı. Üff yanlışlokla olmuş diyor sonrası yok. Bu durumu yaşayanlar nasıl bir yol izlemeliyim. Bir de gece bir uyandırıp yaptırmasak altına kaçırıyor kendidi hiçbir şekilde tuvaletim geldi diye kalkmıyor. Bunlsr tabi ki bir süreç zamanla oturacak şeyler ama fikri ve tecrübesi olanlardan öneri almak istedim.