pekdemirr larisa13 bende almıştım pek menün kalmadım anneme verdim su akıtıyor haznesi küçük geç ısınıyor bana göre
senaninn larisa13 be im dört aydır kullanıyorum bebeğim için almıştım kışı geçirdik memnunum sıkıntı yaşamadık 💓
larisa13 gamzelianne7282 ne kadar süredir kullanıyorsunuz bozuluyor çabuk diye yazmışlar yorumlarda çok kararsız kaldım🥹
larisa13 Ozooo yanıt için çok teşekkür ederim 🌸 ne kadar süredir kullanıyorsunuz acaba yorumlarda çabuk bozuldupu yazmış🥹
Ozooo larisa13 2 yıl oldu neredeyse aktif kullandım siz hangisini alacaksınız görsel atabilir misiniz
Ozooo larisa13 kusurabakma canım ben yanlış anlamışım ben buhar makinesi derken oda nemlendirici sanmışım 😅