rumeysadoganm Merhaba arkadaşlar. Ben 8 ay önce doğum yaptım ve doğum kontrol olarak kol altı implant düşünüyorum. Acaba yaptıran var mı? Fiyatını bilen var mı? Hem implanta hem taktırmaya mı para veriyoruz. Toplam maliyeti ne oluyor acaba? Bilgi verir misiniz
simseklivekalpli rumeysadoganm devlette takiliyorsa sadece implant parası oduyosunuz eczaneye, özelde muayene ücreti içinde takım ücreti oluyor (spiralde öyleydi aynı mantıktır diye düşünüyorum) fiyat bilgim yok 🌸
alyaninannesi1 rumeysadoganm 7 aydır takılı bende ben eczaneden 5 bine almıştım ozaman şuan için güncel fiyatını bilmiyorum devlette ücretsiz taktırdım
sancarmom rumeysadoganm Ablam yaptırmıştı 2 çocuktan sonra ama hep enfeksiyonla uğraştı çok zor olduğunu söyledi fiyat bilgim yok sonra normal spiral taktırdı şuan iyi diye biliyorum 8 senedir
Minikannesi9 alyaninannesi1 devlette ilk kadın hastalıklarından randevu alıp mı sonra eczaneden mi alıyoruz tam olarak anlatabilir misiniz ilk ne yapmam lazım
hellinn34 Ben taktırmıştım Süresi doldu çıkardım Tekrar taktırdım Çoook memnunum Ömür boyu kullanırım Özelde 20ye taktırdım Ama devlette takıyor ilacı alıp gidince
namkoll Minikannesi9 randevu almalısın doktor sana takmak için gün veriyor. Eczaneden alıp öyle gidiyorsun
alyaninannesi1 Minikannesi9 yani ben size şöyle söyliyim benim 40 ım çıkınca doğum yaptıkdan sonra kontrolüm vardı gittğimde sordum ben benim taktırdığım hastanede 1 tane doktor taktığını ve isim verdiler bana bende ona randevu aldım randevuya gitmeden önce implantıda aldım gittim takar belki diye taktı ama ilk önce normal şartlarda kan testi istiyo hamilelik varmı diye bende ogün kimliğimi unutmuşum evde mağlesef kan testi veremedim zaten doktorada söyledim hiç birşey geçmedi eşimle aramda diye ozaman takalım gerek yok sana kan testine dedi aranızda bişey geçmediyse dedi ve o gün taktı
Minikannesi9 alyaninannesi1 ben büyük ihtimal kan veririm o halde ne olur ne olmaz usule göre olsun sonra implantı alırım gün inşallah erken verirler takarlar
alyaninannesi1 Minikannesi9 ben aramızda bişi geçmediği için yaptırmaya gerek duymadım zaten 1 gün sonra kan sonucunuz çıkar ya size gün verir yada randevu alıp gelin der yada kan sonucunun çıktığı gün takar belki belli olmaz