beyzaka 4. Ay atağı bitmiyor bacım 😅 sakin ve sabırlı olman lazım bu süreçte ben sabrı öğrendim 😇 aşıda da ateş bazı bebeklerde oluyor bazılarında olmuyor genelde 2. Ay aşısı nasıl geçtiyse çoğu bebek 4. Ay aşısını da o şekilde geçiriyormuş. Huzursuzluk biraz oluyor mızmızlanma falan. Ateşi 38 üstü olduğunda (yanlış hatırlamıyorsam) doktora danışman gerekiyor ama sınırda ise calpol verip yine geçmez ise direkt doktora gidebilirsin.
Benim bebeğim ateşlenmedi sadece çooook huzursuzlandı daha bilgililer gelir birazdan