Buselim geçmiş olsun diyeyim. Biz taşınırken eşimin alyansı kayboldu. Normalde hep Tv ünitesinde dururdu. (Eşim de ben de dışarı çıkarken takıp eve girince çıkarıyoruz) nakliyeciler geldi bazı eşyaları götürmeyecektik. Tv ünitesi de bunlardan biriydi içinde bazı eşyalarımız duruyordu. Eşim saatlerini tesbihlerini çakmaklarını falan hepsini kutuya koydu onu aldık. Ama yüzük yok. Saatleri koyarken yüzüğü niye bırakayım dedi. Günahı boyunlarına nakliyecilerden şüpheleniyoruz. Ama buna rağmen tüm evi aradım en olmadık yerlere baktım. Üzerinden 18 ay geçti hala bir ümit belki bir yerden çıkar diye bekliyorum. Dediğiniz gibi yenisi alınır o sorun değil ama insanın aklı kalıyor ne oldu nereye gitti diye. Kayıp eşyayı bulmak için okunan duaları falan da okuduk yok 😬 en son dua edip yatacam Allahım yüzüğün kaybolduğu anı bana kamera görüntüsü gibi rüyamda göster diye.