Kızlar 5 ay 15 gün oldu doğum yapalı ama haftada en az 2 gün hiç geçmeyen baş ağrım oluyor. İlaç falan da fayda etmiyor. Migren, sinüzit falan da yok bende aslında doktordan randevu aldım ama sizinde başınıza geldi mi acaba? Doğumdan sonra başlayabilir mi bu tarz şeyler merak ettim 🥲😅