fairytaleofthestars Kızlar birkaç gündür kesik kesik öksürüyordu minnoşum öhö bekler öhö şeklinde. Böyle gıcık gibi.. bugün de yoğunlaştı bana alerji öksürüğü gibi de geliyor ama var mı böyle olan minnoşlar ve çözüm bulan analar. Yarın götüreceğim nasipse doktora
rachelgreen_ fairytaleofthestars çok geçmiş olsun öksürük ile bizim de başımız dertte ne yapsak olmuyo bilemiyorum artık.. inşallah siz şifa bulursunuz 💗
fairytaleofthestars rachelgreen_ Size de çok geçmiş olsun. Evet bu yıl ciddi manada oğlum da çok sık öksürdü.. ayda bir neredeyse böyle bir süreç oldu. Havalardan sanırım hava kalitesi çok düşük bulunduğumuz bölgenin heğ şantiye ve fabrika dolu toz yağıyor resmen bir de alerjik yapısı var. Öksürmekten yoruluyor ya vallahi insan üzülüyor bir çare buluruz hepimiz de rahatlar miniklerimiz