cani437_ Kızlar sprailim var ama göğüslerim çok acıyo göğüs uçlarımda dolukuk var bı oglum var 2 yaşına gırıcek başka çocuk istemiyorum olabılır mı napıcam yarın ıcın randevu aldım ama içim hiç rahat değil
rachelgreen_ cani437_ göğüslerim çok acıyo göğüs uçlarımda dolukuk var Regl belirtisi de olabilir bu. Gecikmeniz de var mı?
cani437_ rachelgreen_ hyr yenı oldum ama olamadım gıbı de tam ben adetıme çok güvenmiyorum daha öncekı gebelıgımde adet kac defa adet gordum