busraybars43 Sezaryen sonrası kabız olan ve çözüm bulan var mı ya emziriyorum kefir hoşaf süt içiyorum ama artık çok kanamam oluyor size neler iyi geldi kızlar ilaç da olur tavsiyeniz varsa
wafflee busraybars43 kadın doğum doktoru hastaneden çıkarken kabızlık şurubu yazmıştı onu kullanmıştım riske atmamak için bir süre
madeinpelin 2 ay sonra geçti benim yatmadan önce magnezyum kullanın biraz iyi geliyor ama benim de baya kötü geçti