4 ay 10 günlük bebeğim var ve emziriyorum. Ve 2 hafta önce ürtiker oldum. Hamileliğimden önce de olmuştum daha önce. 8 ay falan sürmüştü. En son alerji ilaçları fayda etmemeye başlamıştı. Yüzüm gözüm dudaklarım şişiyodu her gün acildeydim. En son kortizonlu bi iğne yaptırdım ve geçmişti o zaman. Şimdi tekrar başladı işte. Emzirdiğim için güçlü bi alerji ilacı da kullanamıyorum. Iğneyi de yaptıramıyorum yine. Dermatoloğum atarax yazdı. Bebeklerde de şurubu kullanılıyo bunun dedi. Ilacı aldıktan 1 saat sonra emzir sonra 3 4 saat emzirme dedi. Ama ilacın prospektüsünde emziren anneler kullanmamalıdır yazıyo. Sütten bebeğe de geçip zararı olur diye düşünüyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? Ya da emzirirken kullandığınız alerji ilacı süte geçme oranı az olan bi antihistaminik ilaç?