ser666 yok neden özür diliyorsunuz estafurullah. Hayır sadece spiral ile korunuyorum be kimseye ön ayak olmak istemem rabbim bilir öncelikle tabikide ama ben memnunum açık açık sorduğunuz için bende açık şekilde cevaplicam zaten anonimiz. Benim eşim geri çekilme veya dışarı yapma yada prezarvatif kullanmak isteyen biri değil sadece spiral 2 senedir bende takılı ben bi sorun yaşamadım ama spiralle rağmen hamile kalan da oluyomus kayma falan olursa, o yüzden de kontrollerime gittim hep