Merhaba hanımlar. Bebeğim 56 günlük. Çok şükür sütüm var. Ancak oğlumu emzirmeye aldığım zaman 5dk emiyor sonrasında uyuyor. Ayağıyla burnuyla oynuyorum. Uyanmıyor. Gazını çıkarmaya alıyorum hemen uyanıyor. Tekrar memeye alıyorum aynı şey. Yine uyuyor. Benimle aynı durumda olan var mi?