kelebekk20 simseklivekalpli hımm bizim doğum boyu 45 şimdi 57. Doktorlar pek normwl bulmuyor. Bana da yaşıtlarıyla aynı boyutta gelmiyor ama cm olarak bakıldığında uzamış baya gibi geliyor
kelebekk20 Doğumumuzda persentilin altıydı zaten. Normalde 50 yada 50ye yakın doğar bebekler biz 45 doğduk