Merhaba 45 günlük bebeğim var ilk bebeğim, alışveriş yaparken göğüs pompasını en sona bırakmıştım. Göğüs pompasının siz ne amaçla kullanıyorsunuz çalışmayı düşünmüyorum birkaç yıl, ben dışarı çıkarken dışarıda emzirmek zorunda kalmayayim diye, veya rahatsız hasta olduğum geceler sık sık uyanmak yerine sağdığım sütü vermek için, veya mesela ilaç kullanmam gerekir rahatsızlanırsam elimde yedek sütüm bulunsun diye, ya da 1-2 saatlik bir yere bırakmam gerekirse diye falan düşündüm. Başka ne amaçla kullanılıyor siz ne amaçla kullanıyorsunuz Şu anda Mochi markasının tekli eller serbest modeli indirimde, elektrikli yani kablolu bir şey kullanamam bebeğim uzun süre beni orada rahat bırakmaz. Fakat havalar da ısındı sütü sağdığım zaman dışarı çıkarsam dışarıda bozulabilir mi acaba? Bana ne için nasıl kullandığınızı fikir açısından söyleyebilir misiniz sizce almalı mıyım?