Selam kızlar oğlum normalde tuvaletini hepsini klozete yapar arada önüne kaçırıyor o da unuttuğu için oluyor oyuna vs daldığı için, bizim klozette şöyle birşey var üst kattakilerle aynı anda denk geliyoruz genelde ve ğst kattan sifona basıldıgında bizim klozetin içinde hava basıncı oluyor bacaklarınıza afedersiniz poponuza fena bir hava temas ediyor. Giderden sular geçtigi için çok su sesi geliyor vs oğlum klozete giriyor falat çok korkuyor. Benim de 2 aylık bebegim var her vakit oğlumu tuvalet kapısında bekleyemiyorum uyuttuğum zamana denk geliyor. Bu gün de hiç tuvaletim geldi demedi bu 3.olacak altına büyük tuvaletini yapmış 2.ye baksır yıkadım üst baş değiştirdim şimdi tekrar yapmış tekrar yıkıcam bu böyle mi devam edecek yaa. Soruyorum her seferinde yok diyor ama saklanıp altına yapıyor klozetin yerini de değiştiremem ki tuvalete seslerden dolayı girmeye korkuyor.(4 yaşa yeni girdik)