Pembelianne Kizlar bebek arabasında puseti kullanıyorum 5 ay 3 günlügüz oturma portbebe konumunu kullanmak istiyorum ama siz kacıncı ayda kullanmaya basladınız? Erkenmi kucakta falan oturuyor ama
deletedmom4842 Pembelianne 6 aylık olacak 4 gün sonra biz portbebe şeklinde olanı kullanmaya başlayacağız
G_ADAN Pembelianne ben ilk 1 hafta 10 gün pusete koydum. Sonra hep port bebe kullandım 4 aylık olacağız hala onu kullanıyorum. Bebek arabasına koyunca hemen uykuya eçiyor o yüzden port bee de daha rahat ediyor
Pembelianne G_ADAN siz yatar pozisyonda kullanıyorsunuz sanırım ben oturur pozisyon icin dusunuyordum