Kızlar doğumdan sonra çok kilo aldım aşırı yiyorum fiŞğim iğrenç berbat bi halde. Göbeğim sanki altı aylık hamileyim gibi duruyor. Emzirdiğimden dolayı bişey kullanamıyorum. Yemek yemeyi de bırakamıyorum. Ben ne yapıcam bilmiyorum. Özgüvenim yerlerde giyecek kıyafetim bile kalmadı. Saldım gitti sadece çocuklarımı düşünür oldum daha yaşım 30 😔😔😔