Bugün ailecek dışarı çıktık çocuğumla ben minibüsten tam son basamaktan inerken şoför gaza bastı kapıyı kapattı bende abiiii diye bağırdım durdu ve açtı kapıyı çocuğumla iki kapı arasında kalmaktan 1 saniye farkla kurtuldu çocuğum sıkışıyordu önüne bak şerefsiz hayvan diye bağırdım şoföre bunu şikayet etmek istiyorum fakat nereye şikayette bulunabilirim ve şikayet etsem bir sonuç alır mıyım