rukis299 bızım de yüzünde kızarıklık vücudunda da vardı alerjı testı yapıldı fıstık ve kaju çıktı mesala dıger besınlerw çıkmadı ama Bn kendım farkettım testte çıkmıyormuş dr sen dene bul dedı sanırım yumurta alejıs var yıyınce kızarıyor yanaklar vücudu her gün vücudu yanağı nemlensırın de bıze Bıoderma atoderm onerdı her gün sayısı yok yok kurudukça sür dedı dört beş defa sürüyorum şampuan atopık şampuan Mustela kullanıyorum lif yasak dedı elınle vücudunu Bıoderma jel ole ov dedı hafta bır şampuan köpük kullan dedı dıye rgublerde sadece su dedı yani benım bıldıklerım bunlar umarım ısınıze yarar deıdgım gıbı hele nemlendırın dedı hep bıderma ıle genelde teste çıkmada bıle yumruta çoğu benekte oluyormuş bır hafta yumurtayı kesın bakalım hafıfleme olaca mı banaoyledeıd doktorum eğer geçmezse sonra süt urunlerı kes dedj bu arada yesıl kaka normal Osman gonula var dr vıdeolaeo var yeşil kaka bebekte normal dıyor eğer mamayla beslenıyorsa yesıl olur dıye eğer annes sütü alıyorsa gazi varsa yıneyesıl olu dıyor ayrıca yesıl kaka ıyı beslendıgınfe de olurmuş mesela Bn o aylarda bol yesıllık yeıdgımde yemyeşil oluyordu kaka normalmış bunları. Hepsı yani tek başına yesıl kaka var dıye alerjı demek doğru degılmiş