derinmavi57 Hanımlar merhaba hepinizin anneler günü kutlu olsun. Bugün eşim bana hamur yoğurma makinası alacak ama hangisi iyi hangisi kötü bilmiyorum kullanıp memnun kalanlar marka ve varsa model kodu yazabilirmi
byzyldz derinmavi57 ben vestel tarçın kullanıyorum blender da olsun istediğim için aldım ve çok da memnun kaldım bu yeniler de her şey dahil boschun çıkmış rende blender hepsi var ona da bi bakın derim yorumları güzeldi
Esmabetul derinmavi57 bosch tek geçerim yıllardır kullanıyorum aşırı memnunum Bosch serie6 yazın çıkar