busraduru12 Merhaba kızım 3 yaşında Ağustos ayı için düşünüyoruz Papillon ayscha oteli düşünüyoruz ama kararsız da kaldık giden ve deneyimi olan ya da memnun kaldığı otel önerisi yapacak olanlar yardımcı olursa çok sevinirim🥰
surprizbebe busraduru12 ben kalmadım ama yıllar önce gitmiştim teyzem orada personel müdürüydü. Muhteşem bir oteldi. Yemekleri konsepti falan.
busraduru12 surprizbebe ya şuan nasıl acaba çocukla olunca insan daha çok araştırıyor temizlik yemek ve etkinlikleri önemli çünkü
surprizbebe busraduru12 o zaman bekardım gençtim onlarla hiç ilgilenmedim 😀 ama yemekleri şahaneydi ya. En iyisi Google yorumlara bakın
busraduru12 surprizbebe haklısınız 😀 Google yorumlara pek güvenemiyorum otel de kalanda kalmayanda yorum yapabildiği için
ozlm1234 Merhaba kızlar arkadaşım turizmci bizde bayramda Antalya’ya gideceğiz İnşallah. Arkadaşım Kremlin Palace oteli önerdi oraya gideceğiz. Balayı içinde yine onun önerisiyle Aska Lara Resort Spaya gitmiştik çok memnun kaldık. Aklınızda bulunsun🌸