Kızlar merhaba,
Evde 3 yıldır Grundig ıslak kuru dikey süpürge kullanıyorum ve çok memnunum. Günlük kullanımda özellikle çocuklu evde (ek gıda vs.) çok işimi kolaylaştırıyor.
Eşim süpürgemi Arabasında kullanmak istiyor, bana da yeni bir dikey süpürge almamı söyledi 😅
Ben de şu an Dyson V15s Detect Submarine ile V16 Piston Animal Submarine arasında kaldım.
Deneyimi olanlar.
Günlük kullanımda hangisi daha pratik?
V16 gerçekten V15’e göre hissedilir fark yaratıyor mu?
Submarine mop kısmı kullananlar memnun mu?
Keşke diğerini alsaydım dediğiniz bir durum oldu mu?