Kızlar ehliyetimi alalı 7 sene oldu ama hiç araba kullanmadım o yüzden derste ne yaptıysam orada kaldı. Şimdi araba sahibiyiz ve sürme imkanım şu an var ama nasıl öğrenicem yani arabayı çalıştırıyorum 1 de 2 de sürüyorum boş yolda. Geri geri geliyorum falan ama ilerisi nasıl olacak trafiğe nasıl çıkcam. 8 aylık bebeğim var eşimde şu anlık sürmeyi öğretmek istemiyor arada bir geçiyorum direksiyona sadece. ben diyorumki her gün sürüş yapmam gerekiyor pekişsin ama o bebekle arabada korkuyor bir yere vururum bişey olur diye. Bebeğimi de bırakacak biri yok bişey olmaz diyorum ama işte🤷🏻♀️
Ya onu ikna ederim sürerim o da sıkıntı değil sadece bir gün sürebilecek miyim bende herkes gibi yoksa o beceri yok mudur bende ya imkansız gibi geliyor kendimi araba sürerken hayal edemiyorum ama sürmem lazımmmm. Otomatik değil manuel bu arada taktik verinnn