Merhabalar , sezaryen doğum yapalı 35 gün oldu, hamilelikten önce göbeği olan biriydim. Doğumdan sonra dikiş üstündeki karın kaslarım dokununca ağrıyor acıyor,ne zaman geçer ki? Ayrıca biraz iş yapsam sırtım ve belim ağrıyor, doğumdan sonra dikişlere bir şey olur korkusuyla hep koltukta sırt üstü ya da yarı sırt üstü yattım . Doktor kontrolünde dikişlerimin iyi olduğunu söyledi doktor ve rahim küçülmüş. Artık istediğim gibi yatabilir miyim , içim rahat etmiyor bir şey olur diye? Bu durumu yaşayan var mı? İlk doğumum normaldi , nasıl iyileştiğimi hatırlamıyorum, sezaryen doğum kolay ama sonrası zormuş.