Arkadaşlar bebeğim 33 aylık dün tuvalet eğitimine başladım çiş ve kaka kavramlarını biliyor lazımlığı var dün hiç bez vurmadım gecede dahil ama sürekli altına yapıyor çişini dakika başı hemde dün gece yapmadı altı kuruydu ama lazımlığına daha hiç yapmadı çişini nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilmiyorum tecrübeli anneler yardımcı olabilirmi ?